Rim

  • 13.09.-16.09. 13.10.-16.11.
  • promotivno
  • 3/4 dana
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Program putovanja

DAN 1. utorak / Beograd/Niš-Rim

Okupljanje putnika na aerodromu  “Nikola Tesla” u Beogradu i transfer do aerodroma “Konstantin Veliki” u Nišu. Let iz Niša u 6.20h. Sletanje na aerodrom Fuimicino u Rimu, transfer grupe do Termini stanice u čijoj se neposrednoj blizini nalaze naši hoteli. Pauza za osveženje (ostavljanje stvari u hotel ili smeštaj ukoliko su sobe spremne-zavisi od hotela).  Fakultativni obilazak grada sa stručnim vodičem: Colosseum (spolja), ulica carskih foruma, Trajanova pijaca-Trajanov Stub, Piazza Venezia….Šetnja se nastavlja do prelepe fontane Di trevi, najpoznatije rimske fontane. Nastavak do Panetona i Piazze Navona – jednog od najlepših rimskih trgova sa baroknim palatama, crkvom Svete Agnese. Slobodno veče, individualni povratak u hotel. Noćenje.

 DAN 2. sreda / Vatikan

Doručak. Slobodno vreme u ili fakultativni obilazak najmanje države sveta- Vatikana u kojoj je sedište poglavara Rimokatoličke crkve. Obilazak bazilike Sv. Petra, vatikanskog muzeja i Sikstinske kapele. Prilikom obilaska možemo uživati  u zbirkama antičkih statua, geografskih mapa iz 16. veka, Sala svećnjaka. Posebno se ističe Sikstinska kapela, čiju je tavanicu oslikao Mikelanđelo. Nakon obilaska Vatikana i muzeja, slobodno popodne i individualni povratak u hotel. Noćenje.

 DAN 3. četvrtak / Rim – Tivoli – Rim

Doručak . Slobodno vreme za individualno istraživanje i uživanje u čarima Večitog grada ili fakultativni obilazak Tivolija – drevnog grada u blizini Rima. Jutarnji polazak za Tivoli (33km, autobusom ili voz), po dolasku obilazak sa vodičem,  Vile d’Este, koju je na ostacima vile cara Hadrijana izgradio kardinal d’Este, kao svoj letnjikovac gde je preusmerio tok vode i napravio fontane, vodoskoke, baštu, izuzetne lepote. Povratak u Rim u popodnevnim časovima. Slobodno vreme za individualni obilazak i šoping.Noćenje

DAN 4. petak/ -Rim – Rimski forum & Koloseum /Niš/Beograd                                                                                             Doručak. Napuštanje hotela i slobodan dan u Rimu za individualna razgledanja ili fakultativni obilazak Rimskog Foruma i Koloseuma, prepoznatljivih mesta svakodnevnog političkog i zabavnog života antičkog Rima. Obilazak sa uključenim ulaznicama i uslugama vodiča, počinje odlaskom do najvećeg amfiteatra sveta Koloseuma, građenog rukama na hiljade robova, danas praktično viđen kao simbol Rima. U Rimskom Forumu se okupljao Senat, Vestalke čuvale Večni plamen, donosile najvažnije odluke nekada i za čitavo čovečanstvo, gde su izrečeni neki od najslavnijih govora…Nakon obilaska slobodno popodne.Oko 17.30h transfer grupe do aerodroma. Direktan let za Niš u 20.25h. Sletanje na aerodrom u Nišu u 22h. Transfer do Beograda. Kraj programa.

Cene

Aranžman obuhvata:

* Avioprevoz Niš-Rim-Niš sa aviotaksama po trenutnoj promo ceni u momentu objave ovog putovanja,

* 1 komad kabinskog prtljaga u dozvoljenim dimenzijama kompanije Airserbia do 8kg,

* transfer od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma u Rimu busom/ shuttle busom

* 3 noćenja sa doručkom u hotelu sa min. 2*+ ili 3* u širem centru ili okolini, u 1/2 ili 1/2 sobama sa dodatnim/pom. ležajem,

* popust za treću osobu u sobi je 10€ (koristi dodatni/ pomoćni ležaj)

* usluge organizacije putovanja i turističko vođstvo puta, usluge pratioca/ili predstavnika iz agencije,

Aranžman ne obuhvata:

* transfer od Beograda do Niša ( za promo programe sa letovima iz Niša. Transfer moguć uz doplatu i iz drugih gradova),

* individualne troškove putnika, ekstra hotelske usluge i troškove koji nisu obuhvaćeni datim programom,

* doplatu za večeru u hotelu, troškovi ishrane i pića van programski predviđenih,

* međunarodno putno zdravstveno osiguranje,

* doplatu za veći bagaž (od 23kg), po trenutnom cenovniku aviokompanije,

* ulaznice za mesta koja se posećuju (tokom obilaska grada sa vodičem),

* gradsku komunalnu taksu u Rimu koja je stupila na snagu 01.09.2014. (4.00 € dnevno), plaćanje prilikom smeštaja,

* fakultativno razgledanja Rima prvog dana sa vodičem, i ostale fakultativne izlete i obilaske (Vatikan, Rimski forum i Koloseum, Tivoli)

Način plaćanja

 

Način plaćanja:  sva plaćanja se vrše u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Banka Intese na dan uplate, gotovinski, platnim ili kreditnim karticama, čekovima građana, ili uplatom na žiro račun agencije (dinarski ili devizni) u zemlji ili iz inostranstva.
Plaćanje PAKETA FAKULTATAIVNIH aktivnosti (120$)  vrši po dolasku u Izrael, inopertneru.

Dinamika plaćanja aranžmana do polaska: Aranžman se može platiti u celosti gotovinski, platnim/kreditnim karticama, čekovima građana. Aranžman se može platiti na rate do polaska, tako što se prilikom rezervacije uplaćuje 300€ na ime rezervacije, a ostatak u ratama, najkasnije 21 dan pre polaska.

Plaćanje na rate deponovanjem čekova građana ili overene adm. zabrane na platu
Aranžman se može platiti na i rate, delom i posle puta, tako što se prilikom rezervacije uplaćuje  300e na ime rezervacije , a preostali deo aranžmana na maksimalno 6 mesečnih rata (jul – decembar 2020. poslednja, 6. rata) deponovanjem čekova građana ili overene adm. zabrane na platu najkasnije 5 dana nakon rezervacije.

Opis smeštaja

NAPOMENE  U  VEZI  SMEŠTAJA:

  • Ime hotela biće poznato najkasnije 7 dana pre polaska. Opis hotela sa kojim agencija sarađuje je u nastavku.
  • Hoteli su sa minimum 3*** ili 4*** u širem centru Jerusalima, Jerihona, Vitlejema, Nazareta ili Galileji,
  • Opis smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadražaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr.sef, parking, pogled, mini-bar, TV, klima uređaj)

 

OPIS  SMEŠTAJA – HOTELA:

  • Hotel Manoli Plaza 3***+, http://manolyplaza.com Ovaj hotel novijeg datuma izgradnje, nalazi se u Vitlejemu, u blizini Pastirskog polja.Udaljen oko 12km od Jerusalima. raspolaže moderno uredjenim sobama, restoranom, barom. Doručak i večera švedski sto.
  • Hotel Jerinoh resort 3***+, http://www.jerichoresorts.com/  Resort sa otvorenim bazenom, u Jerihonu. Hotel raspolaže restoranom, lobi barom sa terasom. Kapacitet hotela je 120 dvokrevetnih soba, i dvokrevetnih sa pomoćnim III ležajem.
  • Hotel Holy Land 3***+, http://www.holylandhotel.com/ . Nalazi se u blizini Damaskus gate ulaza u Stari grad. Renoviran je u potpunosti  godine, uređen u kombinaciji modernog i orijentalnom stila, sve sobe 1/2, ili 1/2 sa pom. trećim ležajem,  TWC sa SAT TV, fen. Veći broj soba sa terasom i pogledom na stari grad (agencija ne može da garantuje ove sobe, ali može postaviti zahtev/ upit hotelu koji može odobriti sobe sa terasom  i/ili pogledom, uz doplatu). Kapacitet hotela, je 104 sobe.
  • Hotel Pearl of the Valley 3* http://www.pninat-haemek.co.il/Pearl-of-the-valley.html nalazi se u Galileji, u podnožju planine Tabor. Nudi klimatizovane sobe sa besplatnim Wi Fi. Svaka soba ima svoje kupatilo . Crkva Preobraženja na planini Tabor je oko 5 km uzbrdo od samog hotela. Nazaret je udaljen 16 km, Galilejsko jezero  20 km, dok je Sveti grad Tiberijada udaljen 25 km od hotela.

Opšte napomene

OPŠTE NAPOMENE:

  • Iznos od 120$ klijent plaća na ime fakultativnih izleta predviđenih programom. Ukoliko klijent ne raspolaže dolarima – IZNOS ostaje isti i u €. Preporučujemo za ovo putovanje imati dolare, kao i dolare u manjim apoenima (1,5,10…radi plaćanja u radnjama suvenira i slično).
  • Proverite 3 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska!
  • Obavezno se blagovremeno informišite o uslovima dozvoljenog prtljaga na letu kao i dozvoljene sadržine prtljaga,
  • Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr.dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…) i isključivo vodič – pratioc imaju ovlašćenje da odrede dužinu trajanja pauze ili obilaska.
  • Za sve informacije date usmenim,telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u pros agencije.
  • U slučaju otkaza aranžmana od strane putnika, primenjuju se Opšti uslovi putovanja organizatora.
  • Organizator putovanja zadžava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti na koje nije mogao da utiče (npr.gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak..)
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanjauslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za ulazak i boravak u Izrael, i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave .
  • Obaveza je putnika da proveri važnost pasoša– najmanje 6 meseci važnosti od planiranog datuma povratka,
  • Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranične vlasti onemoguće putniku izlaz tj. napuštanje R.Srbije ili ulaz na teritoriju Izraela ili zemlje u tranzitu, i u tom slučaju će ovakav slučaj tretirati kao otkaz aranžmana od strane putnika.
  • Molimo putnike da se blagovremeno informišu u agenciji ili na sajtu M.I.P Srbije o uslovima ulaska i boravka u Izraelu.
  • praksa je u Izraelu ostaviti bakšiš – napojnicu nosaču kofera u hotelu, i slično .
  • Program rađen na bazi minimum 25 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja  prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta.
  • Obavezno blagovremeno proveriti u agenciji regulative vezane za dozvoljeni prtljag (dimenzija, težina, sadržaj),
  • preporučujemo da putnik izvrši uplatu putnog osiguranja, prtljaga, kao i osiguranja u slučaju otkaza.

 

OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:
U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obavezno i to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Treba da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da mu je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja.
Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da     pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 10.000 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A-40 u visini od 400.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja broj 0142/2020 od 01.01.2020. zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, Polisa broj 300068725 od
01.01.2020. Akcionarskog društva za osiguranje „ DDOR NOVI SAD”, Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 danaod dana nastanka osiguranog slučaja,kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.

 

SREĆAN PUT I LEP PROVOD ŽELI VAM VAŠ HALOTRAVEL

Organizator putovanja TA Halo Travel, licenca kat. OTP br.331 kat. A40 od 07.02.2010.. Uz ovaj program važe opšti uslovi putovanja agencije Halo Travel sa kojim su putnici dužni da se upoznaju.  Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog  broja  prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta, kao i  da promeni raspored u programu putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti na koje nije mogao da utiče

Cena

po osobi od

319 Eura
  • 13.09.-16.09. 13.10.-16.11.
  • 3/4 dana
  • 13.09.-16.09. 13.10.-16.11.
Call Now Button